Pages

Monday 28 November 2011

My Lovely Friend.. ( Nini Nasriyanti Binti Anas )

Dia la Nini Nasriyanti bt Anas atau pun lbh dikenali sbgai As.. Dia merupakan seorg yng pering, ceria setiap masa, penyayang, menghargai org lain, sgt mengambil brt ttg kawan2 dia, pandai bahagikan antra maslh peribadi dan pelajaran dan yg paling penting dia SAYANG kan aku...
Setiap saat bl brsama dia mmbuatkan aku rasa disayangi. Dia mmpu mmbuat aku ketawa di saat duka. Dia mmpu tenangkan hatiku di saat gundah. Dia mmpu melenyap kn segala mslah ku ketika duka melanda. Dia mmpu membuat aku tabah menghadapi dugaan. Dia mampu menanamkan sifat cintakan ilmu didada ku. Dan dia mmpu membuat aku tersenyum di setiap waktu..
Begitu hebatnya dia! sehinggakan aku takut kehilangannya.. Dia sentiasa bersama ku di saat aku sedih, duka, takut, risau dan gembira.. Dia ada di mn2 di sudut hati aku. Dia sllu ada di saat aku memerlukan bahu untuk aku melepaskan kesedihanku. Begitu hebatnya dia...
hahaha... pertemuan kami pada awalnya gak kelakar, sebab pada awalnya dia memandang aku dan berkata "eeeee sombongnya budak perempuan tu!" Namun, perempuan yg dikatakan sombong ini akhirnya menjadi sahabatnya...
Betapa beruntungnya aku dapat bertemu dengannya... Kini, kami akan terpisah oleh jarak dan waktu. Hanya satu harapan ku.. Aku berharap hubungan persahabatan ini akan kekal berpanjangan walau apa pun yang terjadi...
I love You As....

No comments:

Post a Comment