Pages

Saturday 11 August 2012

Yummy!!!!

Assalamualikum...
Hari ni aku nak perkenalkan antara makanan kegemaran aq!!

First... CREAM PUFF! 

Sedaaapp kannn....
Sekali tengok pun dah terliur.. mmg sedap sangat cream puff ni.. tapi susah gak nak cari cream puff ni.. tapi nasib baik la aq jumpa kat Bazaar ramadhan kat Penang ni... hihihi


Cream Puff...

Salah satu sebab aku suka cream puff ni sebab roti dia tak terlalu padat so memang tak muak la bila makan cream puff ni.. makan banyak pun tak rasa muak... cream puff ni memang lembut..




Second.... CUP CAKES!

Cup cake!!!!!

Waaaaa.... sedap kan! Sedaaaappp sangat2! 
Aku memang pantang kalau nampak cup cake ni!
Aku suka sangat makan cup cake.. roti dia memang lembut dan cream dia sedap sangat.. 
Dan aku paling suka design yang ada kat cup cake. comel sangat!

Haaaa kepada sesiapa yang tak pernah makan CREAM PUFF & CUP CAKE ni, cuba lah.. 
sedap tau.. rugi sape yang tak makan...hehe 



No comments:

Post a Comment